Nu pot sa cred: criza si biberoanele !


A trecut si ziua aceasta, fara sa scriu ceva, interesant sau nu, chiar nimic!
De ce ?
Nu stiu, chiar nu pot sa cred ca nu am niciun motiv intemeiat.

Dupa programul normal de munca de 12 ore, am bantuit putin prin farmaciile de pe Mosilor in cautarea unui biberon cu toarte. (cica il poate tine singurel, e usor de manevrat, ....lalalala....)

Da, am cautat asa ceva si nu am gasit in 10 farmacii. Chiar nu pot sa cred ca nu am gasit un astfel de biberon, le-au mancat pisicile pe toate.

In schimb am gasit un inlocuitor al articolului de mai sus, care intr-un final, cand l-am predat la destinatie am aflat ca nu seamana deloc cu ceea ce si-ar fi dorit "micutul" si mai rau, nu poate sa transporte o cantitate mai mare de 120 ml de lichide ( lapte, ceai, compot ).

Ciudat! Dar asta a fost problema mea in aceasta seara ! Aaaaa si am uitat sa cumpar ceva, ceva indispensabil !

1 comments:

Anónimo dijo...

pai daca nu o sa poata bea cu biberonul asta, o sa semene cu el: cu o mare gaura de foame in burtica :(